((تو)) آنجا من اینجا....

((تو)) آنجا من اینجا....

من از رنج ((تو)) در غم

تویی تنهاترین تنهای عالم

((تو)) پنهان میکنی درد و غمت را

من آن را میخرم با قیمت جان

عزیزم شاید خیلی وقتها بار سنگین مشکلات من روی شونه های پر مهر ((تو)) بیوفته 

و باعث رنج و عذاب ((تو)) نازنین بشه

و من نتونم اونطور که باید به ((تو)) توجه کنم

منو به خاطر این بی توجهی ببخش

جای ((تو)) همیشه در قلب منه

حضور ((تو)) هر لحظه در ذهن منه

((تو)) دوری ولی نزدیک تر از هر نزدیکی

((صخره))



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:, | 13:32 | نویسنده : صخره |
  • دانلود کتاب
  • گوف
  • فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
    فونت زيبا ساز